2005-aisiais pradėjome veiklą kaip lietuviškas finansinis startuolis. 2008-aisiais tapome Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupės dalimi, o nuo 2013-ųjų priklausome Švedijos finansų bendrovei „Marginalen AB“. Per šiuos metus tapome solidžia ir tvirta organizacija su daugiau kaip 160 geriausių savo srities profesionalų, 70 mln. eurų paslaugų portfeliu, 18 klientų aptarnavimo skyrių, 2 000 klientų aptarnavimo taškų visoje šalyje ir daugiau nei 25 000 klientų kartu su GENERAL FINANCING BANKU sėkmingai įgyvendinusių savo tikslus.

Priklausydami 30 metų patirtį finansų srityje turinčiam Švedijos finansų holdingui „Marginalen AB“, kurio bendrovės veikia Švedijoje, Olandijoje bei Baltijos šalyse, teikiame aukštos kokybės specializuotas finansines paslaugas – vartojimo paskolas iki 25 000 Eur.

GENERAL FINANCING BANKO generalinis direktorius – Noël Cramer
GENERAL FINANCING BANKO generalinio direktoriaus pavaduotojas – Andrius Vnukovskis

2020-ieji „General Financing“ veikloje ypač reikšmingi – tampame specializuotu banku. Iki šiol savo veiklą grindę pagrindiniais bankams keliamais reikalavimais, klientams ir toliau teiksime tokios pačios kokybės paslaugas, tik jau banko statusu. Esami ir būsimi klientai įgis dar daugiau galimybių – ne tik skolintis, bet ir investuoti savo sukauptas lėšas.

Siekdami savo klientams kurti kuo didesnę pridėtinę vertę ir stebėdami finansinio sektoriaus transformaciją, nutarėme pasitelkti informacines technologijas ir skaitmenizuoti esamus procesus bei pritaikyti naujausius skaitmeninius sprendimus. Tam, kad mūsų klientai būtų kuo mažiau priklausomi ir savo finansinius klausimus galėtų spręsti savarankiškai, visus savo siūlomus produktus ir paslaugas pritaikome klientų poreikiams – GENERAL FINANCING BANKAS paslaugas teikia telefonu, internetu, klientų aptarnavimo skyriuose, pas partnerius ar išsikvietus konsultantą ten, kur patogiausia susitikti.

Noras būti kuo arčiau savo kliento bei orientacija į klientą ir jo patirties valdymą tampa kertiniu GENERAL FINANCING BANKO prioritetu. Tapdami banku savo paslaugoms pritaikysime daugiakanališkumo principą ir pačiu pirmu ir svarbiausiu kanalu taps išmanusis telefonas, o klientas GENERAL FINANCING BANKO paslaugomis galės naudotis ir savo finansų klausimus spręsti savo išmaniajame telefone.

Mūsų misija

Padedame žmonėms įgyvendinti jų tikslus dar šiandien.

Mūsų vizija

Suprasdami klientų poreikius, atsakingai siūlome draugiškas vartotojui paslaugas. Kuriame ilgalaikius santykius ir tai darome pasitelkdami profesionalią, novatorišką, sąžiningą ir drauge bendro tikslo siekiančią komandą.

Mūsų vertybės

Orientacija į klientą, atsakingumas, partnerystė, profesionalumas, vienybė.

Savo veiklą grindžiame verslo etikos standartų laikymusi, maksimaliai kokybišku klientų aptarnavimu, išsamios informacijos apie paslaugas teikimu, darbuotojų profesionalumu.